Monday, November 15, 2010

Kontrak Baru Untuk Agbonlahor


Agbonlahor tandatangani kontrak empat tahun setengah.

Gabby Agbonlahor telah membayangkan dia gembira untuk kekal di Aston Villa sepanjang kariernya selepas menandatangani kontrak baru empat tahun setengah.
Agbonlahor, produk akademi Villa menyatakan komited bersama kelab Midlands sehingga musim panas 2015.
Striker berusia 24 tahun itu membuat debut seniornya untuk Villa di bawah David O'Leary ketika kempen 2005/06.
Dia merupakan penyerang konsisten untuk tiga musim lalu dan berjaya dipanggil menyertai skuad England untuk beberapa kali.
Agbonlahor berkata, "Saya gembira untuk meneruskan dan menandatangani kontrak baru ini."
"Saya senang dan mahu terus bermain buat Villa. Ini kelab saya sejak kecil saya."
"Saya sayang dan sentiasa menyokong kelab ini, saya mahu terus bermain dan meningkat dari tahun ke tahun."
Agbonlahor menambah, "Jika anda melihat kelab lain dan pemain seperti Steven Gerrard di Liverpool. Anda tidak boleh melihatnya bermain di tempat, begitu juga dengan saya.

No comments:

Post a Comment