Monday, November 15, 2010

Bos Schalke Terdesak Kekalkan Neuer


Neuer adalah penjaga gol yang hebat.

Jurulatih Schalke, Felix Magath yakin dia boleh memujuk penjaga gol yang sangat dikehendaki, Manuel Neuer untuk terus tinggal dengan kelab.
 
Neuer dikaitkan dengan juara Bundesliga Bayern Munich, sementara itu dia juga dilaporkan tersenarai dalam Manchester United yang berpotensi sebagai pengganti Edwin van der Sar.
 
Spekulasi terbaru telah mendakwa Liverpool berminat dengan pemain antarabangsa Jerman itu kerana mereka ragu-ragu dengan masa depan Jose Reina di Anfield.
 
Permulaan yang mengecewakan musim ini melihatkan Schalke duduk di kedudukan tiga terbawah. Ini menyebabkan kelab bercadang untuk berjuang mempertahankan Neuer sehingga musim panas yang akan datang.
 
Namun, walaupun kontrak Neuer hanya sehingga tahun 2012, Magath tidak nampak punca kenapa dia tidak boleh menyimpan penjaga gol itu di dalam pasukannya.
 
"Tidak ada keraguan. Saya yakin untuk menjaga Manuel Neuer dan pemain-pemain hebat yang lain bersama kelab, walaupun kelihatan sukar jika kami tidak bermain dalam salah satu dari perlawanan peringkat Eropah musim depan," kata Magath kepada BILD.
 
"Kami telah menetapkan keperluan untuk berakhir sebagai juara Bundesliga dalam beberapa musim berikutnya."
 
"Semua orang tahu bahawa penjaga gol yang hebat seperti Gianluigi Buffon pernah tinggal di Juventus, walaupun Juventus pernah menduduki liga kedua untuk satu musim."
 
"Saya mempunyai kewajipan untuk menunjukkan Manuel Neuer bahawa dia mempunyai masa depan yang baik di kelab ini."
 
"Jika melihat kedudukan dalam Bundesliga saat ini, Manuel Neuer tidak akan bermain di Liga Juara-juara untuk Bayern Munich pada musim depan."

4 comments:

  1. Saya Devina dari malaysia di bandar malacca, saya menumpukan masa saya di sini kerana janji yang saya buat kepada Puan Elizabeth yang menjadi pemberi pinjaman dalam talian firma pinjaman Elizabeth dan saya berdoa kepada ALLAH agar dia dapat melihat jawatan saya pada hari ini .

     Beberapa bulan yang lalu saya melihat komen yang disiarkan oleh seorang wanita bernama Arnah dan bagaimana dia telah ditipu meminta pinjaman dalam talian dari Dr James Mowat, menurutnya sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Puan Elizabeth dan Puan Elizabeth meminjamkan Rm35,000, 0Rupiah tanpa tekanan dan kelewatan, sila hubungi Dr James Mowat melalui e-mel: jamesmowatloanfirm@gmail.com untuk mengelakkan menjadi mangsa penipuan.

    Saya membuat keputusan untuk menghubungi Arnah untuk mengesahkan sama ada ia benar dan untuk membimbing saya bagaimana untuk mendapatkan pinjaman daripada Puan Elizabeth, dia memberitahu saya untuk menghubungi Puan Elizabeth saya menegaskan bahawa dia harus memberitahu saya proses dan kriteria yang dia katakan itu adalah sangat mudah bagaimana untuk memohon pinjaman dari Puan Elizabeth yang saya perlu lakukan adalah menghubungi beliau, mengisi borang permohonan menghantarnya semula, menghantar salinan kad pengenalan saya yang diimbas, kemudian mendaftar dengan syarikat yang selepas itu saya akan mendapatkan pinjaman saya . maka saya bertanya kepadanya bahawa bagaimana anda mendapat pinjaman anda? dia menjawab mengatakan bahawa itu semua dia lakukan, itu sangat mengejutkan.

     Saya menghubungi Puan Elizabeth dan saya mengikuti arahan dengan berhati-hati kerana saya memenuhi keperluan mereka dan pinjaman saya telah diluluskan dengan jayanya tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akaun saya saya diminta untuk berjanji untuk berkongsi berita baik tentang Puan Elizabeth dan itu mengapa anda melihat jawatan ini hari ini. kepada kejutan saya yang paling besar saya menerima berjaga-jaga sebanyak Rm25,000 Rupiah.So saya nasihat setiap orang yang mencari sumber yang boleh dipercayai untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Elizabeth melalui Email: elizabethchristopherloan@gmail.com untuk pinjaman selamat anda juga boleh menghubungi saya E-mel saya: devinairf128@gmail.com atau anda juga boleh menghubungi Arnah di arnahnana01@gmail.com. Saya percaya satu perubahan yang baik patut mendapat perhatian yang lain.

    ReplyDelete
  2. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
    dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada rakan saya untuk nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  4. Salam kepada semua orang yang membaca kesaksian saya. Nama saya Aliyah Danladi dari Jln Moch.Toha Gg.Ripah No 9, Bandung, Indonesia. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu semua orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman online karena begitu banyak pemberi pinjaman internet di sini adalah penipu dan mereka hanya berbagi cerita palsu, saya meminta pinjaman sebesar Rp40.000.000 dari seorang wanita di Canadan pada 4 Oktober, 2019 dan saya kehilangan uang saya dengan biaya yang tidak ada habisnya tanpa mendapatkan pinjaman.

    Pada 11 November 2019, seorang rekan dari kantor saya Ny. Novia Antonous dengan email noviaantonous@gmail.com, memberi tahu saya bagaimana dia mengajukan pinjaman dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY dan dia akhirnya mendapatkan pinjaman tanpa penundaan. Saya tidak pernah percaya sampai saya pergi dengannya ke bank untuk mengkonfirmasinya dan saya kagum bahwa saya telah kehilangan begitu banyak uang hanya untuk mendapatkan pinjaman. Saya juga melihat kesaksian di facebook dan blog tentang pekerjaan baik Bunda RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. Saya juga menghubungi Zulaikha Yugesh di email zulaikhayugesh@gmail.com setelah saya melihat kesaksiannya di blog.

    Semoga Tuhan memberkati CEO RIKA ANDERSON untuk apa yang telah dia lakukan pada saya dan keluarga saya, saya memberi tahu teman saya untuk memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik. PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp45.000.000
    Saya mematuhi syarat dan ketentuan pinjaman perusahaan dan aplikasi pinjaman saya disetujui untuk saya tanpa tekanan dan kesulitan.

    Akhirnya, saya menerima pinjaman di rekening bank saya dan saya memberi tahu teman saya yang memperkenalkan saya untuk menerima pinjaman dan saya juga memperkenalkan banyak orang kepada PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON dan mereka semua senang dan juga bersaksi tentang kejujuran ibu Rika. Jika Anda membaca kesaksian saya dan membutuhkan pinjaman sehingga Anda juga akan memberikan bukti kejujuran ibu yang baik.

    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Layanan Whatsapp: +15183602491
    aliyahdanladi@gmail.com
    Semoga Allah memberkati semua orang karena membaca kesaksian saya.

    ReplyDelete