Monday, November 15, 2010

Cahill Tidak Mahu Terburu-terburu


Cahill akan kekal.

Gary Cahill menegaskan dia tidak terburu-buru untuk tinggalkan Bolton, walaupun pengerusi, Phil Gartside mengakui dia mungkin dijual pada bulan Januari.
 
Pemain baru England itu memiliki klausa kontrak yang menyatakan dia boleh meninggalkan Reebok jika tawaran £15 juta diterima.
 
Tottenham, Arsenal dan Manchester United kesemua mereka sedang memerhatikannya. Kini, Wanderers boleh menjana wang selepas mengumumkan minggu ini bahawa mereka sedang mengalami krisis dengan rekod £93 juta hutang kelab.
 
Namun, menjelang pertemuan dengan Wolves, Cahill 24 tahun berkata, "Saya tidak dapati ada kesukaran dalam spekulasi ini. Saya masih dalam kontrak dengan Bolton, menikmati bola sepak dan masa saya di sini."
 
"Semuanya di dalam kepala tetapi di luar kawalan saya, saya mahu fokus dengan tugas di Bolton."
 
Bos, Owen Coyle menyatakan dia tidak akan membiarkan krisis kewangan mengganggu permulaan berkesan mereka bagi kempen ini.
 
Coyle berkata, "Saya tidak terkejut. Tiada perbincangan yang telah meyakinkan saya bahawa kami harus menjual pemain. Saya mempunyai kata putus apabila pemain datang dan ketika mereka pergi."

No comments:

Post a Comment