Thursday, October 28, 2010

Llorente Tolak Perbincangan Perpindahan

Llorente terkejut dengan minat terhadapnya.

Penyerang yang sedang meningkat naik, Fernando Llorente mengakui yang dia teruja oleh spekulasi yang mengaitkannya dengan Real Madrid dan Barcelona.

Llorente telah menjadi perhatian berikutan permulaan baik musim ini, yang mana menyaksikan dia menjaringkan tiga gol dalam enam perlawanan Division Primera Athletic Bilbao dan kemudian tiga gol penting bagi Sepanyol sepanjang minggu lepas.

Kejayaan Llorente belakangan ini, termasuk menjaringkan 23 gol di semua kejohanan musim lalu telah menjadi perhatian dua gergasi Sepanyol. Pengarah Sukan Madrid, Miguel Pardeza minggu ini mendedahkan kekagumannya kepada pemain berusia 25 tahun itu dan Barcelona juga dilaporkan berminat dengan pemain kelahiran Pamplona tersebut.

Namun, Llorente tidak membiarkan spekulasi itu mendapatkannya dan berkata, "Ini semua sedikit berlebihan. Saya mencetak gol tapi itu perkara biasa. Minat ini membuatkan saya teruja dan menjadi tanda bahawa saya melakukan kerja dengan baik. "

Dia menambah, "Saya hanya memikirkan Athletic, tidak ada yang lain di fikiran saya.

No comments:

Post a Comment