Thursday, October 28, 2010

Erikkson Nyatakan Minat Dapatkan Beckham


Bos Leicester, Sven-Goran Eriksson telah menyatakan hasrat untuk membawa David Beckham kembali ke bola sepak England.
 
Eriksson mempunyai hubungan rapat dengan Beckham ketika mereka masing-masing bergelar pengurus dan kapten England antara tahun 2001 dan 2006.
 
Namun, veteran Sweden itu telah menolak laporan bahawa pemilik Leicester dari Thailand mungkin menyediakan usaha berani untuk menandatangani Beckham dari Los Angeles Galaxy semasa jendela perpindahan dibuka pada Januari nanti.
 
"Cerita ini pastinya menjadi berita hangat dan ditolak sama sekali kerana itu tidak akan berlaku," kata Eriksson. "Tidak betul, tapi saya akan memberitahu anda jika David ingin ke sini kelak dan dia sangat dialu-alukan."
 
"Jika tentunya akan datang jika dia mahu. Tapi aku ragu bahawa dia ingin bermain di Liga kejuaraan."
 
"Aku belum berbincang dengannya untuk waktu yang lama walaupun mampu berbuat demikian, tapi aku tahu jawapannya."
 
"Saya ragu yang dia akan pergi secara pinjaman kerana tahun lalu terdapat banyak kritikan oleh peminat dan hal-hal seperti itu."
 
Namun, Eriksson malu-malu tentang laporan bahawa pemilik Leicester akan menandatangani bintang-bintang besar pada jendela perpindahan Januari.
 
"Kita akan lihat," kata Eriksson. "Kami ingin bermain di Liga Perdana secepat mungkin, musim depan jika bolah. Saya tahu yang pemilik sedang mempersiapkan diri untuk pembelian Januari untuk melakukan apa yang mereka rasa perlu."
 

No comments:

Post a Comment