Thursday, October 28, 2010

Defoyr Kata Tiada Perjanjian Dengan RED DEVILS

Defour dikaitkan dengan perpindahan ke Manchester United.

Steven Defour memberitahu tiada hubungan pertanyaan rasmi dari Manchester United, namun midfielder ini mengakui yang beliau mungkin meninggalkan Standard Liege.
 
Red Devils telah lama meminati pemain berusia 22 tahun itu walaupun kecederaan patah kaki mungkin menjejaskan kemungkinan perpindahan semasa jendela perpindahan Januari tahun ini.
 
Defour kini kembali cergas dan bermain dengan tahap yang menarik perhatian beberapa kelab ternama Eropah, memarakkan kembali spekulasi menjelang pembukaan semula jendela perpindahan nanti.
 
Pemain antarabangsa Belgium ini mengesahkan rasa sayangnya terhadap Standard, tapi merasakan beliau satu hari nanti terpaksa meninggalkan kelab demi mengembangkan kariernya.
 
"Saya tahu yang Manchester United memantau situasi saya dengan teliti. Namun masih belum ada sebarang perhubungan rasmi," kata Defour.
 
"Saya telah direhatkan untuk seketika waktu kerana kecederaan tapi saya kembali bermain di tahap tertinggi. Peluang untuk saya akan meninggalkan kelab memang besar jika saya terus bermain seperti sekarang.
 
"Saya sudah berusia 22 tahun sekarang dan saya juga harus memikirkan tentang diri saya sendiri. Ada masanya apabila anda memang perlu mengorak langkah ke tahap seterusnya dalam karier anda, tidak kiralah bagaimana perasaan anda untuk mana-mana kelab.

No comments:

Post a Comment