Tuesday, December 14, 2010

Reds Izinkan Johnson Pergi

Dikehendaki: Glen Johnson.

Liverpool sedang berusaha keras untuk mencari pemain pertahanan kanan selepas menerima bahawa Glen Johnson bertekad untuk berpindah ke luar negeri pada tahun baru.
 
Pengurus Tottenham, Harry Redknapp adalah peminat Johnson, selepas mengambilnya dari Chelsea ke Portsmouth pada Ogos 2007, dan dia juga akan menjadi orang yang pertama memberi respon berkenaan perpindahan pemain pertahanan England itu.
 
Namun, sementara kembali ke kelab yang dikenalinya mungkin tiba selaku pilihan menarik buat pemain berusia 26 tahun kelahiran London itu, kita fahami dia ingin meluaskan kariernya dengan hidup dan bermain di benua berbeza.
 
Juventus terdesak untuk menunaikan keinginan Johnson dan telah bertanya sama ada mereka boleh mendapatkannya di bulan Januari, walaupun hanya mampu memenuhi harga permintaan Liverpool sekitar £12 juta di akhir musim nanti.
 
Menariknya, Liverpool mungkin cuba untuk mengeksploitasi kekurangan dana Juve dengan meminta penyerang Itali kelahiran Brazil, Amauri, termasuk dalam perjanjian untuk Johnson.

No comments:

Post a Comment