Friday, November 19, 2010

Kranjcar Mahu Angkat Kaki Dari Spurs


Kranjcar kecewa kurang beraksi.

Niko Kranjcar sekali lagi mengakui dia mungkin perlu berhijrah keluar dari Tottenham selepas gagal mendapat tempat dalam kesebelasan utama pasukan itu.
 
Penasihat Kranjcar, Emil Zgur menekankan apa jua keputusan berkenaan masa depan pemain perancang itu terletak di tangannya sendiri.
 
Kranjcar mendedahkan awal bulan ini kekurangan masa bermain merisaukannya dan mengulangi harapannya untuk beraksi secara kerap di White Hart Lane atau di tempat lain.
 
Dia berkata: "Semestinya saya harus tunggu dan lihat apa Tottenham mahu katakan, namun buat masa ini, berpindah ke tempat lain bukan suatu yang mustahil.
 
"Saya tak marah atau terlalu kecewa. Saya percaya keadaan bakal berubah di Spurs, tetapi jika tidak maka saya harus mencari kelab di mana saya boleh bermain setiap minggu.
 
"Saya tak mahu habiskan masa duduk di bangku simpanan kerana saya sayangkan bola sepak dan sebab itu saya tak gembira jika tak dapat bermain selalu."
 
Bekas bintang Portsmouth itu masih di bawah kontrak di White Hart Lane sehingga 2013 dan Harry Redknapp sentiasa menganggapnya sebagai pemain penting dalam skuad Spurs

No comments:

Post a Comment