Wednesday, November 24, 2010

Coloccini Mintak Maaf


Coloccini dipersalahkan kerana menjatuhkan Elmander.

Bek Newcastle, Fabricio Coloccini menegaskan dia tidak menyiku pemain Bolton, John Elmander, tetapi mengakui dia layak dilayangkan kad merah.
 
Pemain antarabangsa Argentina itu dibuang padang selepas lengannya terhentak warga Sweden tersebut semasa kekalahan Liga Perdana 5-1 pada hari Sabtu di Stadium Reebok.
 
Namun, dia berkeras menyatakan dia tidak sengaja menyiku bintang Bolton tersebut.
 
Coloccini, 28 tahun berkata, "Saya meminta maaf kepada rakan-rakan sepasukan. Itu normal. Namun, kini saya harus pandang ke depan."
 
"Saya menerima kad merah. Saya tidak menyikunya tapi hanya terkena lengan saya."
 
"Saya amat kecewa tapi saya tak boleh berbuat apa-apa sekarang. Lain kali, saya tahu saya tidak boleh melakukannya."
 
Coloccini akan terlepas pertemuan hari Ahad dengan Chelsea di St James Park selain aksi di West Brom serta ketika melayan Liverpool di tempat sendiri kelak

No comments:

Post a Comment