Wednesday, November 24, 2010

Benzema Masih Dalam Hati Mourinho


Mourinho menaruh harapan yang tinggi terhadap Benzema.

Jurulatih Real Madrid, Jose Mourinho telah bersumpah untuk terus memberi galakan kepada Karim Benzema supaya dia berusaha dengan lebih keras dalam mendapatkan yang terbaik dari dirinya.
 
Mourinho berkata, "Karim harus faham bahawa dia tidak bermain sendirian, dan dia harus lebih bermain secara berpasukan dan bekerja lebih keras, terutama dalam latihan."
 
"Dia melakukannya dan saya senang melihat bagaimana sikapnya telah berubah."
 
"Saya banyak berharap dari dia, saya ingin dia menjadi sebaik ataupun lebih baik dari pemain yang pertama kali saya lihat di Lyon. Saya tahu bahawa dia berbakat besar dan sebab itulah saya memberi galakan kepadanya.

No comments:

Post a Comment