Friday, December 3, 2010


Andy Carroll terima penghormatan dari Didier Drogba.

Didier Drogba memuji Andy Carroll sebagai pemain yang memiliki tandukan yang baik.
 
Bintang Chelsea itu dikenali sebagai penanduk terbaik di Liga Perdana Inggeris.
 
Namun selepas menyaksikan aksi penyerang Newcastle, Carroll, Drogba memberitahu: "Saya sangat tertarik dengannya. Orang berkata yang saya bagus dengan bola tinggi tapi beliau juga bagus!
 
"Apa yang beliau lakukan dan apa yang saya suka lakukan, ialah menyerang bola. Anda perlu melakukannya untuk menetapkan arah yang anda mahu, sama ada anda mahu menguisnya untuk rakan sepasukan atau untuk menjaringkan gol."
 
Drogba, 33, yang mahu mengemudi pasukannya ke landasan kemenangan apabila bertemu Everton di laman sendiri hari Sabtu ini selepas terpaksa seri dengan pasukan Carroll, Newcastle, menegaskan beliau maju seiring dengan usia.
 
Penyerang Ivory Coast ini memberitahu: "Saya fikir saya semakin bagus seiring usia. 
 
"Saya bermula amat lewat di tahap tertinggi ketika saya berusia 25 tahun apabila saya bermain satu musim untuk Marseille dan kemudian datang ke sini. Saya rasa saya membuat kemajuan pada setiap musim."

No comments:

Post a Comment