Friday, October 29, 2010

Owen Mungkin Berhenti Bermain

Saya di peringkat kedua lesen kejurulatihan saya dan menjadi pengurus bukan sesuatu yang mustahil.


Michael Owen mungkin akan berhenti dari bermain jika Manchester United melepaskannya pada hujung musim ini.
 
Owen, 30, berada di tahun terakhir dari kontrak dua tahun beliau dan masih belum berjumpa dengan Alex Ferguson mengenai potensi penyambungan kontrak.
 
Beliau berkata: "Sejujurnya saya mahu terus kekal tapi anda perlu bertanya kepada pengurus mengenai perancangan jangka panjang. 
 
"Saya boleh terus bermain di tahap ini untuk beberapa tahun lagi dan saya gembira untuk berada di kelab terhebat seperti United.
 
"Saya hanya merasakan yang permainan saya tidak sesuai dengan pasukan yang benar-benar bergelut. Saya tidak mahu bermain di liga bawahan."
 
Masalah kecederaan turut menjadi beban kepada beliau dan kecederaan harmstring terbaru yang dialami akan membuatkan Owen tidak beraksi untuk tempoh sebulan lagi

No comments:

Post a Comment