Monday, November 29, 2010

Tevez Da Serik Maen Bola Dan Mungkin Pergi


Tevez akan gembira untuk kembali dengan gaya hidup lama.

Persoalan sekali lagi melanda tentang masa depan kapten Manchester City, Carlos Tevez selepas wawancara TV dengan stesen Argentina, TYC Sports.

Berdasarkan situasi di luar padang, Tevez kekal menjadi pemain yang sangat diperlukan untuk city di padang, menjadi inspirasi mereka untuk kembali ke tempat Liga Juara-juara dengan beberapa paparan berkesan.

Kemewahan dan glamor Liga Perdana sedikit pun tidak memuaskan Tevez.

Dalam wawancara itu, Tevez dilaporkan berkata, "Saya akan senang untuk kembali memiliki kehidupan lama di tempat asal saya, Fuerte Apache dan saya tidak mahu bermain lagi."

"Saya bosan dengan bola sepak dan orang-orang yang bekerja di dalamnya. Bola sepak kini hanyalah tentang wang dan saya tidak menyukainya."

"Pemain-pemain muda fikir mereka telah memenangi sesuatu dalam bola sepak kerana mempunyai dua telefon dan rumah. Hari ini ada ramai orang jahat dalam urusan bola sepak dan anda harus berjuang dengan mereka sepanjang masa. Saya akan bermain bola sepak untuk tiga atau empat tahun lagi di Eropah, kemudian saya akan berhenti."

No comments:

Post a Comment